Snart hemma

Hejsan.
Dagen har gått fort vilket är bra. Eftersom familjen och Lucas kommer på torsdag så vill jag att dagarna ska gå fort.
Idag då, så har jag inte gjort så himla mycket. Vaknade, åt frukost, städade och packade min resväska som mamma och dom ska ha med hem till Sverige när dom åker hem på söndag. Vilket då fick mig att inse att snart är jag hemma , hos mina favoriter i Sverige. Iaf efter jag packat väskan tog jag på mig löparkläderna och tog mig en sväng , sprang in till Oslo S och tog T-banan tillbaka. Det är en bit till Oslo S och eftersom det var så kvavt kände jag inte för att springa tillbaka eller gå haha. 
Stekte kyckling och wokgrönsaker när jag kom hem, mumsigt. Tog dn dusch och la mig sedan i soffan och läste klart andra boken av fifty shades. 
När jag läst klart den började jag lästa på Magdalena Graafs bok. Hann inte läsa så mycket, för då vaknade sara och vi gick en promenad och köpte glass. 
Åkte till Jessheim och hämtade Jonas bil, kollar på Divergent och nu ligger jag här och ska snart sova... Imorgon jobbar jag sent, så vi kanske ska dra in till något köpcentrum. Får se hur det blir med det. Ja men bloggar förmodligen imorgon. Puss 



Ge mig <33333




Kommentera här: