Snart läggdags

Hejsan. 
Dagen har gått ganska fort . Det är det bästa med att jobba tidigt är att dagen går ganska fort. Man kommer hem skapligt och då har man mycket tid hemma oxå. Super bra. Men man är ganska trött.. Imorgon jobbar jag oxå tidigt även på fredag, men det är skönt och på fredag kommer ju ankan, mormor och Lucas så det ska bli så mysigt. Har något att längta till <3 
Var nere på affären och köpte frukost en sväng, och nu ska jag straxt göra mig i ordning för sängen, ska ju gå upp 04.00 imorgon lite sovmorgon får jag iaf. En halvtimme extra än idag och igår.
Skönt. 
Japp, men ska la göra pannkakor till matlåda sen sova. Sov gott mina vänner. Puss

 
<3 

Kommentarer:

1 Johanna :

saknar dig vännen, får ses när du är hemma nångång!<3

Svar: Saknar dig med min fina vän. Ja jag hör av mig närmat kommer hem!! <3
Josefine Mattsson

Kommentera här: