Passar på

Hejsan.
Så länge sedan asså..
Men såhär ligger det till, jag har "flyttat" upp till Norge över sommaren och jobbar här. Så en anledning till att jag inte bloggar är det plus att i lägenheten vi hyr så har internet inte kommit hem än... Vilket suger.
Men har internet på bussen från jobbet så kan ju passa på då. 
Just nu sitter jag på bussen påväg hem, har jobbat väldigt länge idag eftersom jag fick åka in tidigt imorse för att hjälpa sara på sitt jobb så idag har jag jobbat ca 9h... Helt slut är jag.. Men ska hem och fixa lite sen sova, börjar jobba 06.00 hela nästa vecka så måste gå upp 04.00... Usch. 
Och hemlängtan har jag som in i bomben. Saknar familj, alla vänner och min fina pojkvän. Men som tur är så kommer ankan, mormor och Lucas upp hit på fredag, längtar så in i. 
Nu är jag snart framme.
Jag bloggar när jag har tid . Puss 

Kommentarer:

1 hanna:

Du är saknad här hemma med ska du veta!
du är bäst & hoppas allt bra, PUSS.

Svar: Saknar dig <3 du är bäst gullet, allt ät bra här, hoppas det är bra i fina boxholm <3
Josefine Mattsson

Kommentera här: